گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

زنی در سن سی سالگی

Tuesday, 29 Esfand 1402، 10:31 PM

یادم می آید شانزده سال بیشتر نداشتم. آن روزها هم همانند این روزها عاشق رنگ و طرح و نقش بودم. اسم ها را درون اشکال جای می دادم. آن روزها نمی دانستم که این کار قرار است چند صباحی دیگر رایج شود و پرطرفدار. در مسابقات فرهنگی بین مدارس استان نیز شرکت و مقام اولی را کسب کردم. از آن روزها چهارده سال می گذرد!! میچکا تمام این سال ها را درجا زده است. سر از مهندسی نرم افزار درآورده است. ازدواج کرده است. بچه دار شده است. معماری خوانده است. دوباره بچه دار شده است و بعد از گذشت این همه سال به خانه اولش بازگشته اس؛ طراحی لوگو.

شما را به هر که می پرستید به علاقه فرزندان تان احترام بگذارید. علایق فرزندان تان را بیابید و بگذارید تا شکوفا شوند. شما نمی دانید که علایق هیچ گاه از بین نمی روند و به علایق دیگری تبدیل نمی شوند. تنها زخم می شوند بر روی دل و تا ابد می سوزند و می سوزند و می سوزند.

هشتگ: تولد سی سالگی ام مبارک. 

+من در سی سالگی تصمیم گرفتم همانی شوم که دلم می خواهد.

02/12/29

Comment  ۲

09 Farvardin 03 ، 02:01 عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام عیدتون مبارک

دعوت می کنم دلنوشته ها و مطالب و طرح هایی که تولید می کنید را  در شبکه اجتماعی ویترین هم منتشر کنید

الان نام کاربریتون ازاد هست

با سپاس

Reply:
سلام.
ممنونم. همچنین.
ممنون از راهنمایی‌تون. بررسی می‌کنم.
14 Farvardin 03 ، 16:43 عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام

دو نکته درباره ویترین عرض کنم

1 طراحی رابط کاربری در نوبت اجراست ، هنوز در مرحله تکمیل امکانات هستیم

2 نسخه وب ویترین نیز در دست طراحی است

 

با سپاس از همکاری شما

Reply:
سلام.
ممنونم از نکات تون.

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">