گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

غزه

Thursday, 11 Aban 1402، 02:21 PM

نزدیک یک ماه می شود که غزه در خون است و من تمام این مدت نتوانستم حتی یک کلمه از آن بنویسم. راستش را بخواهید از انسان بودن خودم هم خجالت می کشم و هم بیزار هستم. اصلا چه می توان گفت؟!! این حجم توحش چطور می تواند در یک قوم بگنجد؟!! وعده خدا حق است و من یقین دارم روزی می رسد که مردم فلسطین به خانه تک تک قوم بنی اسرائیل ورود می کند و سرشان را از بدن جدا خواهد کرد.

+بمیرم برای تک تک تان کودکان مظلوم غزه :((

02/08/11

Comment  ۰

No Comment

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">