گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

این روزهای غم انگیز ...

Monday, 18 Mehr 1401، 06:33 PM

اتفاقی که دارد می افتد چیست؟! هر نوجوان و یا جوانی که در دنیای کثافت مجازی از خود و اعتراضش فیلم و کلیپی پخش می کند را شناسایی می کنند. شناسایی چنین افرادی هم اصلا کار سختی نیست. سپس او را در زمان و مکان امن گیر انداخته و به زندگی اش پایان می دهند. در نهایت از نامبرده و فیلم ها و کلیپ هایش برای جریحه دار کردن احساسات ما جهت اعتراضات خیابانی سواستفاده می کنند. نگویید که متوجه چنین بازی کثیفی از جانب دشمنان ملت(نمی گویم حکومت می گویم ملت) نشده اید که به من برمی خورد!

وای که چه بر سر ما آمده است؟! پدرها و مادرهای عزیز! لطفا و خواهشا و التماسا و عاجزا جلوی فرزندان تان را بگیرید. ما دیگر طاقت چنین اوضاعی را نداریم. میچکا دیگر توان دیدن پرپر شدن فرزندان تان را ندارد. آن ها همه دوستان ما هستند و من باحجاب نیز برای تک تک شان غصه دار هستم. فکر نکنید ما از جنس شما نیستیم. نه!!!! این نه را محکم بخوانید. شما هم میهنان ما هستید. جدای از هر قوم و طایفه ای هستید! جدای از هر تیپ و شخصیتی که دارید! جدای از هر دین و مسلکی که می پرستید! برای تک تک ما باحجاب ها مورد احترام هستید و عزیز. لطفا و خواهشا و التماسا و عاجزا جلوی فرزندان را بگیرید تا در زمان مناسب همه ما حقوق خود را مطالبه کنیم. این طور پیش رود ایران غرق در خون می شود!

01/07/18

Comment  ۰

No Comment

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">