گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

آه ...

Wednesday, 26 Mordad 1401، 10:44 PM

این دنیا خیلی الکی تر از آنی است که فکرش را بکنیم. الکی تر. بیخودی تر. چندشناک تر. یکی از بچه های دبیرستان که راهنمایی هم در کلاس ما بود از دنیا رفت. آن هم چگونه!! آه ... به وحشتناک ترین روش ممکنش. با بیماری لاعلاجی که ظرف مدت یک سال پرونده اش را بست. سه ماه آخر زندگی اش هم توان تکان خوردن را از او گرفت. قدرت بلعش نیز هم. سوی چشمانش هم. آه ... ای فاطمه جان! دو شب است که مدام جلوی چشمانم هستی. مدام خاطراتت از پس ذهنم عبور می کند. آه ... ای فاطمه جان! دلم پیش دختر ندیده ات است. چطور توانستی از او دل بکنی؟! حتما کلی برایش آرزو داشتی. کلی آرزو. چقدر دلم را به درد آوردی با رفتنت و چقدر عجیب نمی توانم به تو فکر نکنم. 

هی دنیای الکیِ بیخودیِ چندشناک!

برای چه خودمان را به آب و آتش می زنیم؟! وقتی این دنیا این همه بی رحم است و جنایتکار. جنایتکار. جنایتکار.

 

+حتما چکاپ سالانه را جدی بگیرید. بانوان عزیز سه روز پس از اتمام عادت هر ماه تان بالاتنه را چک کنید. به علایم بدن تان بی توجه نباشید. غذاهای آماده و فست فودی را کنار بگذارید. تا می توانید از رب، ذرت، هله و هوله، چیپس و پفک و غذاهای تراریخته استفاده نکنید. غذاهای ارگانیک مصرف کنید. میوه ها و سیزیجات را خوب بشویید و پوست شان را حتما دور بیندازید. کمتر از وایتکس استفاده کنید و در صورت استفاده بارها ظرف ها را بشویید. در هر بار شست و شوی ظروف مطمئن شوید اثری از مایع ظرفشویی بر روی آن ها نمانده است. از شهرهای صنعتی که آب و هوایش آلوده است مهاجرت کنید. ورزش را جدی بگیرید. قند و نمک و روغن را محدود کنید. استرس را به صفر برسانید و حرص چیزی را نزنید. وسایل آرایشی خود را دور بیندازید و از ناخن و مژه و ... مصنوعی دوری کنید. بوتاکس سم مهلک است! بوتاکس را به هیچ عنوان در برنامه خود نگنجانید. در کنار عزیزان تان از دنیا لذت ببرید و در آخر از شما می خواهم مهربان باشید. مهربان باشید و مهربانی کنید که تنها مهربانی بر روی کره زمین ماندگار است.

01/05/26

Comment  ۰

No Comment

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">