گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

دعا لازم هستم.

Tuesday, 4 Khordad 1400، 01:17 PM

درست است گفته‌اند امکان قبولی من خیلی خیلی کم است اما انسان به امید زنده است. حتما شما هم می‌دانید میچکا چقدر انسان امیدواری است. من ایمان دارم اگر خدا بخواهد اتفاقات خوبی برایم خواهد افتاد. حتی اگر نتیجه خلاف خواسته من شود من باز هم امیدوارم. مثل گل در وقت اضافه می‌ماند. شاید همه چیز به نفع من تمام شود. می‌شود برای این روزهای چشم‌انتظاری‌ام دعا کنید؟! که نتیجه‌اش برد میچکا باشد؟! می‌شود دوستانِ جان؟!

00/03/04

Comment  ۰

No Comment

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">