گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

این روزها

Thursday, 2 Ordibehesht 1400، 02:45 AM

این روزها درگیر پیامکی هستم که قبل تر خبر نشدنش را داده بودم. آن قدر درگیر که با خودم قرار گذاشته ام فردا خانه را تمیز کنم و دیگر تا روز موعود دست به سیاه و سفید هم نزنم. فقط تلاش کنم و تلاش و تلاش.

 

+از همه شما دوستان عزیزم می خواهم لطف کنید و قدر نان و نمکی که در این سال ها با هم خورده ایم برایم دعا کنید.

ارادتمند، میچکا.

00/02/02

Comment  ۳

02 Ordibehesht 00 ، 02:56 ◇◆ادم فضایی◆◇

ایشالا هرچی میخوایندهمون بشه

Reply:
ان شا الله همه به مراد دلشون برسن.
ممنونم.
02 Ordibehesht 00 ، 03:07 ◇◆ادم فضایی◆◇

مچکر:)

02 Ordibehesht 00 ، 20:57 آبلومو ویسم

کلی انرژی و " بِشه " همراه ِ کامنت سنجاق کردم.

Reply:
ممنونم .. شما لطف دارین.

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">