گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

ای مهربان ترین مهربانان ...

Monday, 20 Aban 1398، 12:28 PM

دلت ویلا می خواهد کنار دریا می خواهد، دلت ماشین شاسی بلند می خواهد، سفر خارج، انگشتری با جواهر چند قیراطی می خواهد، دلت دانشگاه فلان، کار آن چنان، خانه بهمان می خواهد، دلت می خواهد وقتی از مدرسه به خانه رسیده ای مامان خانمت غذای مورد علاقه ات را پخته باشد، دلت کوله گلگلی می خواهد، یا بند کفشی می خواهد که بتوانی با رنگ روسری یا دکمه لباست ست کنی، دلت خوابی شیرین می خواهد، دلت کمی آرامش، یا تا همیشه سلامتی می خواهد، اصلا دلت چیزهای خیلی خیلی ساده تر و کوچک تر می خواهد؟! 

کاری ندارد که. اصلا کاری ندارد. کافی است هر چه که دلت خواست را از خدا بخواهی. ساده است. دست دلت را بالا بیاور و با تمام وجودت چیزی را که می خواهی از خدایت طلب کن. خیلی ساده است. محبوب ترین مخلوق خدا، مهربان ترین مخلوق اوست. یک معادله ساده ی یک مجهولی است. محبوب ترین نزد خدا مهربان ترین بشر روی زمین است. پس خدا مهربانی را بیش از همه دوست دارد. در نتیجه خودش هم مهربان است. می بینید چقدر ساده است. خدا مهربان است. مهربان مهربانان. هر چه که دلت خواست را از او بخواه. آن وقت خدا می گوید: "من مهربانم. از من بخواه. من به تو خواهم داد". می بینید چقدر ساده است. دلت را صاف کن و بخواه. اگر دلت را صاف کنی اصلا ویلا و کنار دریا و شاسی و این ها به فکرت نمی رسد. اول سلامتی می خواهی و بعد دل خوش. همان چیزهایی که برای یک زندگی زیبا نیاز است.

98/08/20

Comment  ۰

No Comment

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">