گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

محمد_پارسای_من 4

Wednesday, 20 Shahrivar 1398، 07:58 PM

خسته شده ام مامان جان. خسته نه از داشتن تو و نه حتی از شب بیداری ها و عصبی شدن های آقای پدر بیچاره ات. مامان جان! من فقط کمی خسته شده ام. همین. بی هیچ کم و کاست. البته نه این که برخی از رفتار اطرافیان اذیتم نکند نه، بعضی چیزها را می بینم اذیت می شوم ولی نه آن قدری که بخواهم آن ها را اینجا بنویسم. خستگی من مامان جان، فقط و فقط جسمی است. فکر کردن به پایان نامه خستگی ام را بیشتر هم می کند. می دانی چیست؟ در تمام زندگی سعی کردم خرج بر گردن آقای پدرم نگذارم ولی هر چه کردم نشد ارشد را هم زیرابی روم. پنج ترم شدن من کمی آزارم می دهد و خستگی جسمی ام را بیشتر و بیشتر هم کرده است. خلاصه که مامان جان! اگر بعضی وقت ها حوصله تو را ندارم، بعضی وقت ها دلم می خواهد زودتر خوابت کنم، بعضی وقت ها که دلم کمتر برایت می سوزد، مطمئن باش مامان جان که من آن لحظه ها اصلا حوصله هیچ کس حتی خودم را هم ندارم. مطمئن باش تمام تلاشم این است که گل پسرم را در آن لحظه ها اذیت نکنم. من آن لحظه ها هم از تو خسته نمی شوم. پس تو از من دلگیر نشو.

 

+دختر آبی توطئه همان کسانی است که چشم دیدن این ملت را هیچگاه نداشته اند. ندانسته به این جریانات دامن نزنید. این مطالب را انتشار ندهید. اول مطمئن شوید بعد اقدام کنید. 

98/06/20

Comment  ۱

20 Shahrivar 98 ، 20:32 تبادل لینک هوشمند

سایت ما تبادل لینک داشته باشید، سایت لینکدونی، دارای یه پرتال تبادل لینک حرفه ای هست که میتونید به راحتی لینک خودتون رو ثبت کنید.با این کار در مدت نسبتا کوتاهی بازدید سایت شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد، موفق باشید. تبادل لینک سه طرفه مطابق با استانداردهای جدید گوگل 

 

Reply:
ممنون
من نیازی به بازدید بیشتر ندارم!

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">