گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

نه ماه و یک هفته تلاش

Thursday, 10 Mordad 1398، 05:58 PM

بارداری سختی داشتم. سخت نه به این معنا که نازپسرم مرا اذیت می کرد. اتفاقا نه! نازپسرم از همان اول هم مرا اذیت نکرد. شاید یکی از دلایش قرار گرفتن جفت در قسمت جلویی شکمم بوده و من لگدهای پسرم را متوجه نمی شدم. شب ها هم تقریبا راحت می خوابیدم. می گویم سخت دلیل دیگری دارد. سخت به این معنا که اضافه وزن مرا مجاب به کمتر خوردن و مراقب بودن و پرهیز از شیرینی و غلات و شکلات و میوه های با قند بالا و کلی چیز میز دیگر کرده بود. بیچاره تاج سر که به خاطر من غذاهایش بی نمک بود و کم شکر و خیلی وقت ها جلوی هوسش برای بستنی و پیراشکی را می گرفت. خب آخر اگر جلویش را نمی گرفت که میچکا گنده و گنده تر می شد و آخر کار کارش زار. خلاصه که بارداری من به دلیل این مراعات های غذایی و پر کردن شکمم با انواع سالاد و میوه جات کم شیرین گذشت. در کنار این ماجرا روی دیگر سکه ورزش کردن هایم بود. نمی دانید که چقدر ورزش می کردم. در خانه که تا وقت اضافه می آوردم روی توپ می نشستم و حرکت می زدم یا قدم می زدم و غروب ها هم تاج سر لطف می کرد و مرا به پارک شهر می برد و با هم یک ساعت پیاده روی می کردیم. همه این ها برای این بود که من به طور طبیعی و در بیمارستان مامان خانم پسرم را به دنیا بیاورم. از همان اول هم همین ها را می خواستم. هیچ بیمارستانی در شهر نیست که به خوبی بخش زنان زایمان بیمارستان مامان خانم باشد و متاسفانه فقط همین بیمارستان هم محدودیت وزنی دارد. خلاصه که من گفتم و گفتم و گفتم و خدا هم لطف کرذ و همانی اتفاق افتاد که ماه ها برایش زحمت کشیدم. زحمتی چند ماهه از نخوردن ها و ورزش کردن ها و پله های هفتاد هشتادتایی خانه مان را بالا پایین رفتن هایم. جالب است بدانید که تا لحظه آخر هم کارهای خانه صد و پنجاه متری ام را هم خودم انجام دادم. حتی یک هفته آخر کل خانه را تنهایی گردگیری هم کردم. البته که گاهی اوقات تاج سر به من کمک می کرد. به هر حال این دوران حساس با همه فراز و نشیب هایش به خوبی و خوشی تمام شد. همه این ها را گفتم تا بدانید نه در امر زایمان بلکه در هر کاری هر چه که واقعا از ته دل بخواهید و برایش تلاش کنید به آن خواهید رسید. دوست داشتنی هایتان را مشخص کنید، برایش قدم بردارید و تا می توانید تلاش کنید که دنیا دنیای انسان های سختکوش است.

98/05/10

Comment  ۰

No Comment

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">