گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

نام نیکو

Saturday, 15 Dey 1397، 11:52 AM

مامان جانم! 

دوازده هفته و یک روز شده ای و من حس می کنم که چقدر امروز را خوش بخت ترم. نمی دانی جانکم! "مادرجونت" به "آقاجونت" گفته که اگر دختر بودی قرار است اسمت شود "ترمه" یا شاید هم "ترنج". وای نمی دانی آقاجونت چقدر عصبانی شده و گفته که به هیچ عنوان صدایت نمی کند :) . من به مادرجونت چه بگویم با این کارهایش؟! نمی دانی چقدر خندیدم. به مادرجون گفتم که این چه کاری بود کردی!! من به شوخی گفتم و تو به جدی، خب معلوم است آقای پدر عصبانی می شود :)) . بعد شروع کردم به قهقهه. می دانی چیست مامان جان؟! آقای پدرم به نام نیکو اعتقاد زیادی دارد. خیلی زیاد. برای همین است ناراحت و عصبانی شد. خب حق هم دارد. باید نام نیکو انتخاب کرد تا فرزند هم همانند اسمش نیکو شود. پاک شود. مهربان شود. زیبا شود و کلی صفت زیبای دیگر. باید نامی درخور انتخاب کنیم. درخور تو فرزند نیکوسرشتم.

97/10/15

Comment  ۱

15 Dey 97 ، 12:23 محسن حیدری
وبلاگ خوبی دارد :)

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">