گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

گرسنه هستم. خیلی هم گرسنه هستم. سراغ غذا می‌روم اما نمی‌توانم چیزی بخورم. اگر چیزی بخورم بعدش حالم بد می‌شود. سنگین می‌شوم. فکر کردن به غذا حالم را بهم می‌زند ولی گرسنگی هم آزاردهنده است. نمی‌دانم چه کنم! بخورم؟ نخورم؟ اصلا این چه حال مسخره‌ای است؟! تهوع؟! مامان‌خانم می‌گوید: "فکر کردی مادر شدن الکیه؟!". نه مامان‌خانم! الکی نیست. خیلی هم سخت است. وقتی بوی تن تاج‌سر که مستم می‌کرد این روزها حالم را بهم می‌زند یعنی سخت است. وقتی سیستم غذایی خودت و همه اطرافیانت به خاطر تو بهم می‌خورد یعنی سخت است. وقتی بوی تن خودت هم برایت آزاردهنده است یعنی سخت‌تر از این نمی‌شود. خب چه می‌شود کرد؟! تا کجا همین‌طور می‌ماند؟! مامان‌خانم که می‌گوید تا دو ماه دیگر!!

97/09/17

Comment  ۳

17 Azar 97 ، 13:24 هادی اسماعیلی فضل
سلام وب خوبی دارین
تک بیت همراه با عکس نوشته خواستین در  خدمتیم
از آن دمی که گرفتم تو را در آغوشم
هنوز پیرهنم را نشسته می پوشم

با من بمان کنار تو کاری کنم عزیز
از سیب چیدن پدرم اشتباه تر
امیدوارم زودتر خوب شی.
وقت کردی بهم سر بزن.
Reply:
!!
18 Azar 97 ، 22:00 آبجی خانوم (فاطمه ...)
خدای من
ای جانم
مبارکه😍😍😍😍😍😍
نمیدونم چی بگم
خوشالم خوشالم خوشالم
Reply:
:)))))
:****
ممنونم عزیزم 
خیلی ممنونم
لطف داری لطف داری لطف داری :)

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">