گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

کاش بیرون هم مثل خانه بودی :(

Saturday, 23 Tir 1397، 10:16 AM

تاج سر مرد خوبی است. مهربان است. دوست داشتنی است. به فکر زندگی است. کینه ای نیست و به شدت هم مرد است. قبل تر هم گفته ام و باز هم می گویم که می شود بارها و بارها عاشقش شد ولی همه که کامل نیستیم. من هم کامل نیستم. تاج سر هم مثل همه انسان ها کامل نیست. یک موردی هست که مرا می رنجاند. مثلا وقتی دیشب با خانواده خودم و خانواده تاج سر بیرون رفتیم حواسش اصلا به من نبود. من تمام تلاشم این است که تمام حواسم به او باشد ولی او زمان هایی که با خانواده ها بیرون می رویم حواسش به من نیست. دست من را نمی گیرد و با هم دور دور نمی کنیم. خودش می رود آن طرف، می آید این طرف و هر کاری می کند ولی با خودش نمی گوید دست خانمم را هم بگیرم با هم برویم. نمی دانم شاید رویش نمی شود. شاید خجالت می کشد. شاید می ترسد کسی شوخی چیزی کند. شاید هم دوست دارد بیرون کمتر با من باشد. نمی دانم چرا این رفتار از او سر می زند ولی این رفتار مرا به شدت آزار می دهد. به شدت دلم را می شکند.

97/04/23

Comment  ۳

24 Tir 97 ، 23:27 ماهی گلی
سلام
تیپ شخصیتیشون اینطوریه،همین که گفتینه که روش نمیشه.اگه خیلی براتون مهمه و اذیت میشین به نظرم تو دلتون نگه ندارین،بگین بهشون :)
Reply:
نمی دونم والا :(
27 Tir 97 ، 13:56 zahra talaei
شاید نمیدونن احساس شما رو پس اگر درمورد این موضوع حرف بزنید بفهمن و این دلخوری پیش بیاد.
حرف زدن خیلی از مشکلات حل میکنه
شاد باشی
Reply:
بله درست میگین ..
ممنونم ..
30 Tir 97 ، 19:08 مصطفی
سلام
بهتره به طور غیر مستقیم به این پست وبلاگ ارجاع داده بشه
Reply:
سلام
شاید ..

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">