گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

چالش "من می توانم ... "

Sunday, 17 Tir 1397، 02:58 PM

قرار بود این پست را روزهای اول سال جاری منتشر کنم ولی آن قدر که این روزها شلوغ می گذرد وقت نشد. باورکردنی نیست که سه ماه و نیم بگذرد و وقت نشود. من می گویم از تنبلی ام است. اگر تنبلی نمی کردم از خواب شبم هم شده بود می زدم و منتشرش می کردم. با این حرف ها شاید بتوانید حدس بزنید که این پست، یک پست عادی نیست. این پست، یک پست انگیزشی است. برای بهتر زندگی کردن. اگر می خواهید زندگی بهتری را در طول سالی که پیش رو داریم داشته باشید، با من همراه باشید :).

حتما همه شما کارهایی را در نظر دارید که دوست دارید انجام شان دهید. کارهایی که وقتی بهشان فکر می کنید دل تان غنج می زند ولی به دلایلی که احتمالا می دانید چیست انجامش نداده اید. مثلا دوست دارید کمی به پوست صورت تان برسید. یا کمی وزن کم کنید. یا شاید هم بخواهید یک کار جدیدی را شروع کنید. یا می خواهید برای فرزندتان یک همدم به دنیا آورید. شاید هم می خواهید به سفری بروید و یا هنری را بیاموزید و ... اما هیچگاه آن کار یا کارها را انجام نداده اید. چرا که فکر می کنید یا نمی شود انجامش داد و یا اگر هم بشود شما از پسش برنمی آیید. می خواهیم کمی بیشتر به این موضوع فکر کنیم. چرا نشود کاری را انجام داد؟! و چرا شما نمی توانید؟! 

"همه ما می توانیم". این جمله را روزی هزار بار به خودتان بگویید. شما می توانید. اگر کسی در دنیا بتواند کاری را انجام دهد، حتما شما هم می توانید. اگر هم هیچ کسی نتواند کاری را انجام دهد، باز هم شما می توانید با تلاش به آن دست یابید. هیچ کاری نیست که بشر نتواند از پسش بربیاید. انسان موجودی قدرتمند خلق شده است. پس همه می توانیم.

با این که خیلی از چالش هایی که در دنیای مجازی مد شده است چندش آور است و ذهنیت همه ما نسبت به آن خراب شده است اما می توانیم رنگ و بویی ناب و مثبت به این موضوع بزنیم. می توانیم چالشی جدید و معرکه راه بیندازیم و در آن شرکت کنیم. می توانیم چالش "من می توانم ... " را راه بیندازیم و در آن خودمان را مجاب به انجام کار یا کارهایی بکنیم که مدت ها می شود به آن فکر می کنیم. برای انجام جنین کاری فقط کافی است یک روال خیلی ساده را طی کنیم. توضیحات کامل این روال را در پست بعدی می توانید بخوانید :) .


97/04/17

Comment  ۰

No Comment

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">