گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

سالی پربرکت

Tuesday, 29 Esfand 1396، 07:42 PM

در این سالی که گذشت ازدواج کردم، دانشگاه دولتی آن هم روزانه قبول شدم، انتقالی گرفتم به دانشگاه دوست‌داشتنی‌ام، تاج سر برایم خانه ساخت و من وسایلش را چیدم و آخرهای سال هم عروس شدم. خدا این سال‌های پربار را از ما نگیرد.

سال تازه تان مبارک و هر سال تان بهتر از سال های گذشته و دل‌هاتان خندان :)

96/12/29

Comment  ۲

13 Farvardin 97 ، 22:55 فروردین دخت
ای جانم....مبارکا باشه ^_^
Reply:
ممنونم ^___^
وای باورم نمیشه چقدر خوشحال شدم خوشبخت بشی عزیزم ❤

(امیدوارم منو یادت باشه :) )
Reply:
به‌به زینب‌خانم
خوبی؟!
چ خبرا؟
ممنونم عزیزم
خیلی لطف داری
ممنون
مگه میشه تو رو یادم بره:))

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">