گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

روسیاهان

Monday, 14 Esfand 1396، 05:09 PM

زمستان رفت و روسیاهی به تن زغال ماند. عروسی تمام شد و رسوایی به تن متعفن بعضی ها ماسید. بعضی ها که چشم دیدن خوشی هیچ بنی بشری را ندارند. بعضی ها که با دیدن ماشین آخرین سیستمِ کسی در خیابان های شهر، برای صاحبانش آرزوی کوفت می کنند. بعضی ها که تلاشی برای بهتر شدن زندگی شان نمی کنند هیچ، بلکه توقع دارند دیگران هم هیچ حرکتی برای زندگی شان نکنند. هیچ کس کار نکند. هیچ کس پول درنیاورد. هیچ کس هیچ چیزی نخرد. هیچ کس ترقی نکند. هیچ کس خوش حال هم نباشد. همه درجا بزنند. بعضی ها که همیشه به فکر آن هستند خوشی ها را ناخوشی کنند. بعضی ها که انتهای هر عروسی حرف از خود در می آورند. آن وقت آن حرف را یک کلاغش می کنند. دو کلاغش می کنند. سرآخر هم چهل کلاغش می کنند. خوب که در خانواده فتنه به پا کردند، کمی، تنها کمی آرام می شوند. عروسی تمام شد و روسیاهی به تن بعضی ها ماسید. ماسید و بوی متعفن شان را بدتر و غیرقابل تحمل تر کرده است. همان هایی که فکر کرده اند آقای پدر و مامان خانم همانند سایر اعضای این طایفه احمق اند. که بخواهند به حرف های پوچ شان دامن بزنند. یا از خود عکس العملی نشان دهند. یا فتنه را جدی بگیرند. نه! همه احمق نیستند. من و خانواده ی کوچکم همانند بقیه احمق نیستیم. که بخواهیم زندگی مان را خراب حرف های صد من یک غازی کنیم. که بخواهیم خوشی مان را ناخوشی کنیم. که بخواهیم گند بزنیم به جشنی که به بهترین و آبرومندترین شکل ممکنش برگزار شده است. که چشم شهر درآمده از جشنی که فلانی برای دختر بزرگش گرفته است. آری! من و خانواده ام این روزهای خوش را ناخوش نمی کنیم. می گذاریم آن ها در حسادت شان بمیرند.

96/12/14

Comment  ۲

14 Esfand 96 ، 18:08 فاطمه ...
به سلامتی عروس خانم خوشگل 
ان شاالله خوشبخت و عاقبت به خیر بشید در کنار هم

Reply:
ممنونم :)) خیلی ممنونم
لطف داری عزیزم :*
14 Esfand 96 ، 18:40 آسیه سادات بنیادی
سلااااااااااام. مبارک باشه خواهر کوچولوی خودم... خیلی ذوق کردم.
انشاالله که با هم خوشبخت بشید و باهم زندگیتونو قدم به قدم بسازید و بسازید و بسازید...
روسیاهها همه جا هستند همیشه هستند ...فقط نباید دیدشان! همین. باید در حسرت دیده شدن مچاله شوند وگرنه زندگی ادم را به باد میدهند.
شاد و سرزنده باشید
آرزومند شادابی همیشه دختران پاک این سرزمین

Reply:
سلام :)
ممنونم شما لطف دارین :)
:))
بازم ممنونم از لطفی که دارین :)
زنده و سربلند باشین.

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">