گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

شمارش معکوس تا زندگی مشترک

Wednesday, 2 Esfand 1396، 11:16 AM
این بار، برخلاف روزها و ماه‌ها و فصل‌های گذشته، که من یک گوشه خودم را جمع می‌کردم و به عروس و داماد خندان می‌نگریستم و به آینده هولناک غیرقابل پیش‌بینی می‌اندیشیدم، این بار برخلاف لحظات ترسناک و اندوه‌بار گذشته، من می‌نشینم درست وسط معرکه، من می‌‌نشینم و همه به جای عروس مرا می‌نگرند، زیر لب حرف‌هایی می‌زنند، بلند می‌شوند می‌رقصند و بعد که حسابی خوش گذراندند هر کدام می‌روند سی زندگی خودشان. ابن بار، برخلاف سال‌های تار گذشته من می‌خندم.
96/12/02

Comment  ۰

No Comment

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">