گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

خدایا! ما را دریاب ..

Sunday, 22 Mordad 1396، 12:39 AM

شیر تو شیر دقیقا اوضاع الان مملکت است. یک جوری وضع دارد پیش می رود که فکر می کنم تا یکی دو ماه آینده اگر سونامی‌، سیلی، آتش‌فشانی، چیزی ما را در خودش نبلعد حتما مسئول بی‌فهمی، مردم‌نماهای سنگ‌دلی، پرزیدنت بی‌لیاقتی، کسی می آید مثل گودزیلا ما را قورت می دهد! خدا عاقبت همه را بخیر کند. این شیر تو شیری را هم ختم بخیر کند. البته شیری نمی‌بینم من. باید چیز دیگری بگویم که بخاطر بدآموزی‌اش نمی شود گفت. من هم برخلاف میلم به این جماعت بی‌لیاقتِ بی‌فهمِ دروغگو می گویم شیر!!


+این که یکی می آید اعلام می کند که همه چی آرام است و حتی سیل‌زده‌ها همه خوش‌حال اند خیلی جای تعجب ندارد که!! بابا! سیل خیلی خوب است. خانه‌ها را می‌شویَد؛ ماشین ها را می‌شویَد؛ اصلا خودمان را می‌شویَد. زندگی این قدر تمیز بشود آن هم بدون زحمت بد است؟! یا این که باقی مردم به جای کمک بروند صف‌ راه بیندازند تا دیده بشوند چیز بدی است؟! خب! همه که شهاب حسینی نیستند. همه که با استعداد نیستند. همه که همه نمی خواهندشان که. این بدبخت ها، با دلقک‌بازی می‌توانند کمی دیده بشوند!! بد است به فکر هنر مملکت هستند؟!!

96/05/22

Comment  ۰

No Comment

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">