گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

عادت نکنیم!

Monday, 29 Khordad 1396، 10:55 PM

عادت کرده ایم تا زمانی که کسی را از دست نداده ایم ارزشش را ندانیم و همان زمان که از دست رفت یا در شرف از دست رفتن است یادمان بیاید چنین کسی بوده و باید ارزشش را دانست. دست خودمان نیست. عادت کرده ایم. عادت هم با گوشت و پوست آدمیزاد عجین می شود و می شود جزئی از خود آدم و چشمان آدم را می بندد.

عادت کرده ایم تا قبل از یک اتفاق مهم یک جور رفتار داشته باشیم و بعد از یک اتفاق مهم صد و هشتاد درجه، اصلا زمین تا آسمان تغییر رفتار داشته باشیم. دست خودمان نیست. عادت کرده ایم. عادت هم با گوشت و پوست آدمیزاد عجین می شود و می شود جزئی از خود آدم و تمام رفتارها را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

عادت کرده ایم تا مرز افتادن از این طرف بام پیش برویم و بعد از آن طرف بام بیفتیم پایین! دست خودمان نیست. عادت کرده ایم. عادت هم با گوشت و پوست آدمیزاد عجین می شود و می شود جزئی از خود آدم و تمام تصمیم ها را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

به خیلی چیزهای دیگر هم عادت کرده ایم. عادت کرده ایم که هر بار به چیز دیگری عادت کنیم. دست خودمان نیست. عادت است دیگر. کاری نمی توان کرد. باید به چنین زندگی عادت کنیم!!

96/03/29

Comment  ۰

No Comment

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">