گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

کسی مرا یاری دهد ..

Sunday, 22 Mordad 1396، 12:16 AM

من می گویم نمی دانم چه کنم و شما بخوانید گیجم، گنگم، سردرگمم، بر سر دوراهی گیر کرده ام، به آینده ای نگاه می کنم که باور دارم بهترین اتفاقات را به من هدیه می دهد اما می ترسم، می لرزم، روزها را با وحشت و شب ها را با کابوس می گذرانم و نمی دانم چه کنم و برای آینده ام چه تصمیمی بگیرم و من می گویم نمی دانم چه کنم و شما بخوانید گیجم، ... .

اگر فارغ التحصیل رشته نرم افزار بودید و جای منی که هم دلش نمی آید که درس نخواند و هم آن قدر خسته است که نمی تواند درس بخواند و هم می میرد برای گرافیک کامپیوتری و کار با فتوشاپ و کرل و این دست نرم افزارها چه می کردید؟!!

درس را ادامه می دادید تا حتما در رشته نرم افزار قبول شوید؟!!

درس را رها می کردید و به عنوان یک طراح خلاق و باذوق دنبال کار می گشتید؟!!

انصافا چه می کردید؟!!

انصافا چه کنم؟!!
96/05/22

Comment  ۰

No Comment

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">