گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

لبخند بزن به زندگی

Wednesday, 31 Khordad 1396، 02:35 AM

تنها زمانی که از تو می نویسم کلمات لکنت می گیرند. به تته پته می افتند. لال می شوند. نتیجه اش می شود منی که دو روز است می خواهم از تو بنویسم اما نمی توانم. نمی توانم بگویم با تو همه چیز زیبا است. روز زیبا است. شب زیبا است. خورشید زیبا است. باران زیبا است. زندگی زیبا است. با تو حتی درد هم زیبا است. با تو حتی خسته شدن هم زیبا است. با تو همه چیز زیبا است که تمام تصمیم های زندگی ام را بی خیال شدم تا کنارم بمانی. تا کنارت بمانم. که نتیجه تمام سختی هایم در زندگی بشود ناکامی. من این ناکامی ها را هم دوست دارم. چون تو هستی. چون پشتم به تو گرم است. تو که تمام خوبی ها را یک جا داری مهم تری. وقتی سلامتی ات در خطر است می خواهم دنیا نباشد. بی خیال همه ی دنیا. بی خیال ناکامی. بی خیال درس خواندن. بیا با هم سبزی های شب بیست و سوم رمضان را بشوریم. بیا با هم در عطر خوش سبزی های آش و شامی ات غوطه ور شویم. بیا کمی با هم آب تنی کنیم. یادت هست سوم ابتدایی که بودم ظرف سبزی های آش را پر از آب داغ کردم و در ظرف را هم گذاشتم؟! وقتی به حیاط رفتی صدای ناله ات همه همسایه ها را خبردار کرد! که دختر جانت چه دسته گلی به آب داده! نمی دانم آن سال چه کردی! چطور آن همه خراب کاری را سر هم آوردی! هیچ وقت هم رویم نشد بپرسم اما مطمئن باش این بار دیگر خراب کاری نمی کنم. قول می دهم سبزی ها را خوب بشورم. حیاط را جارو کنم. شمعدانی ها را آب بدهم. پونه ها را بچینم. چقدر دلم برای کوکوهای پونه ات تنگ شده! یادت هست حیاط خانه را؟! که پر بود از پونه ها! چه عطری داشت کوکوهایت. باز هم برایم از آن کوکوها می پزی؟! اصلا خودم برایت کوکوی پونه می پزم. خودم همه کارهایت را می کنم. خودم زندگی ات را می چرخانم. هر جای دنیا که باشم ... اوم ... که نمی خواهم باشم. گور بابای حرف هایی که بعضی ها می زنند. همین که تو بدانی من هیچم خنگ نیستم کافی است. همین که تو بدانی من از همه هم کلاسی هایم بهتر هستم کافی است. گور بابای ارشد. پیش تو خواهم ماند. فقط تو باش. تو باش و امید زندگی ام شو. تو باش و انگیزه ام شو. فقط تو باش و کمی بیشتر لبخند بزن.

96/03/31

Comment  ۰

No Comment

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">