گیلاس های دوقلو لای گوش راستم ..

برای همدیگر دعا کنید.

Wednesday, 31 Khordad 1396، 02:28 AM

دعا کردن نه دلیل می خواهد، نه زمان می داند و نه مکان می شناسد. عید تنها یک بهانه است تا فراموشی خون مان زیاد نشود. فراموش نکنیم برای هم دعا کنیم. دعاهایی خوب و از ته دل. عید بهانه ای است تا حسادت ها را کنار بگذاریم. کدورت ها را بفرستیم به درک. جیب هایمان را پر کنیم از نقل و دعای خوب و به هر کسی که رسیدیم مشت مشت از توی جیب مان دربیاوریم و هدیه بدهیم. شاید فکر کنید یادم رفته برای تک تک تان دعا کنم. یا فقط برای دل خودم دعا کرده ام اما این طور نیست. من هر روز برای همه آدم ها دعا می کنم. هر روز برای همه آیت الکرسی می خوانم. بی منت و بی چشم داشت. از نظر من هر روز عید است. یعنی باید هر روز عید باشد. هر روز باید برای هم دعا کنیم. هر روز باید به هم فکر کنیم. هر روز باید از هم یادی کنیم و یادمان نرود که امروز آمد و هستم و هستید و خدا را باید شاکر این بودن ها باشیم. همان طور که در روزهای عید برای تان دعا کردم امروز هم برای تان دعا می کنم. الهی که تا آخر عمر سلامت باشید. الهی که هر روز پرتلاش تر و بااراده تر و موفق تر از روز قبل باشید. الهی که از گناه و اشتباه های زندگی تان بگذرند. الهی که عاقبت تان به خیر شود. الهی که زندگی و مرگ با عزت داشته باشید. الهی که هیچ وقت عاشق کسی نشوید که عاشق تان نیست. الهی که ... .
شماها هم سعی کنید هر روز برای همه دعا کنید. هیچ کاری نزد پروردگار زیبایی ها محبوب تر از دعا کردن نیست. کار محبوبش را زیاد انجام دهید.

96/03/31

Comment  ۰

No Comment

Send Comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">